Svenska Hollywoodfruar

Åh, den här dagen har varit näst intill perfekt. Började kanske lite tidigt (9.30). Fick dock träffa min bästa klass igen, det är det som gör att man orkar gå till skolan. Hade redovisning första lektionen som gick asbra enligt mig själv! Efter lunch fick vi tillbaka kemiprovet som också gick bättre än förväntat. Sista lektionen var matte, fick tillbaka nationella i matte c.... inte okej. Blev chockad över hur dåligt det gått och sedan for jag iväg på sjukan, fick reda på att min mun ser värre ut än befarat. Det kommer bli stormöte med läkare från käkkirurgen, tandregleringen och oral protetiken samtidigt ASBRA (Y) nu händer det i alla fall något angående detta. Sedan hann jag bara hem och äta pappas goda våfflor en snabbis innan mamma kom hem och drog med oss på birsta. Fick med mig massa hem, har dock inte tid att visa nu eftersom jag sitter och drömmer mig bort till Maria Montazamis dryga men ändå helt perfekta värld.

2010-03-15 @ 21:26:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0