Weekday for Sundsvall

Weekday skulle verkligen behöva flytta upp till Sundsvall så jag skulle kunna få gifta mig med affären och leva lycklig i alla mina dagar. Tycker det är så tråkigt att alla butiker försvinner från Sundsvall istället för att de kommer fler. Snart kommer det inte finnas några bra butiker kvar och då kommer vi få sy våra egna kläder av fårull som vi tagit från fåren utanför på gatan!
Jag tror dock att jag skulle kunna överleva på en enda butik här uppe, om den butiken vore Weekday, annars är det tveksamt!
2010-03-02 @ 18:38:03 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jävlar vilken grym blogg du har! Diggar din stil ;)

2010-03-04 @ 21:52:59
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0