Barn är ett folk och de bor i ett främmande land



Äntligen lite fritid, fast ändå inte. Lever gör jag, men det är knappt. Jag trodde att tvåan skulle bli det jobbigaste året på gymnasiet, men trean har precis visat mig motsatsen. Har så mycket att göra hela tiden så allt annat blir lidande. Mina fina vänner och mitt annars fina liv hamnar på hyllan och hur mycket jag än vill ta ner de därifrån har jag aldrig riktigt tiden.

Fylla 18 vill jag göra också! Sitter just nu och lyssnar på massa dansmusik och när jag väl fyllt 18 ska jag befinna mig på ett dansgolv 3 helger utav 4 i månaden och jag ska tvinga med mig mina amigos och tillsammans ska vi dansa järnet ur Sundsvalls tråkiga stad, det behöver jag! Dessutom ska vi även ha lite emeliefyllerarton-vaka och vänta in min födelsedag med pizzaparty och bastuparty innan den stora dagen är kommen.

Funderar också starkt på att inte stanna i Sveriges avlånga land och plugga vidare efter sommaren. Behöver lite tid i värme och lite tid för lycka, riktig lycka, vilket jag vet att jag kommer finna utomlands. Dessutom tycker jag inte alls att det är underbart att snö och vinter har kommit som varenda kotte utan jag längtar till julafton och nyår och direkt efter det kan det få bli varmt och sommar igen. Vi svenska bybor ska inte behöva få kissproblem och blåa, torra ihjälfrysna kroppar i mer än 1-2 månader per år tycker jag!


Så, där är en liten update om hur jag känner för tillfället. Ska nu fortsätta med att nöta lite körkortsteori och söka lite musik att trycka in i min ganska musiktomma mobil. Andas in livet nu kamrater, adjöss!
2010-11-17 @ 21:47:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Svar: Haha toker, lovar att inte göra så igen :'D



Äh vad lycklig jag blev nu. Känns äntligen som att du lever! Jag är mycket på en Emelie-vaka :'))

2010-11-17 @ 22:01:48
URL: http://linneasvedin.se
Postat av: Anonym

bloggen dör!!!!

2010-12-18 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0