I just want to sleep for a couple of days



Är trött på mitt liv som enbart innehåller plugg, körskola och sömn. Behöver leva ett liv där man kan göra annat på kvällarna än att läsa 80 sidor historia, göra en läxa i bioteknik och skicka in engelska. Kommer lyckas köra på någon snart också eftersom jag suger på högerregeln... K-U-L-T.
Var så less förut idag att jag åt en kebabtallrik till middag. Dock vet jag inte varför jag tar kebabtallrik när jag ändå bara äter stripsen och salladen. Jag tycker inte ens om kebab.
Dags att bege sig till sängen nu, ska upp tidigt imorgon och stressa igenom en skoldag och sedan vidare hem och fortsätta min skoldag till sent på kvällen. Jag tycker studenter borde få extra betalt för jobbet de utför, vilken normal vuxen människa med ett normalt jobb tar med sig jobbet hem och fortsätter jobba till sent in på natten menar jag?! SHAME!
2010-10-11 @ 21:39:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0