KOL




Några av kings of leons låtar till nya skivan come around sundown har läckt ut på youtube och jag råkade tjuvlyssna lite, men avbröt mig själv. Kom på att det blir mindre glädje då när jag väl har skivan i handen och kan lyssna på riktigt. Men det lilla jag ändå råkade höra, var AWESOME! (kommer dock bryta detta imorgon och lyssna på alla)

Idag sitter jag bara rakt upp och ned i en soffa med min manskamrat, kommer snart somna eftersom jag varit uppe sedan kvart i 6 i morse. Var i all trötthet på väg att köra på två fotgängare och en annan gång stressa ihjäl trafikläraren. Tur att alla överlevde! Nu ska jag bege mig mot sängen och be om lite massage kanske. Godnatt!
2010-10-08 @ 22:45:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0