rotar efter motivation

Tänkte egentligen plugga nu, en lördagkväll, men min ork finns inte. Jag vill inte sätta mig och läsa massa sidor när jag kan ligga här, under ett varmt täcke, mätt och belåten och bara njuta. Borde dock eftersom det kan bli aningen svårt att lära sig så mycket som vi ska tills på tisdag annars.

Idag har jag jobbat järnet på förmiddagen och sedan nu efteråt åkt hem till min man och lagat middag med honom. Ska kolla på Salt snart, och kanske trycka i oss ännu mer onyttigt. På bilden ovan ser ni annars tre saker som jag surfar runt och försöker hitta, och även har hittat. Nu måste jag bara kunna betala dom...
I-landos problemos grande!
2010-10-16 @ 20:04:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0