drivers licence

Torsdagar och tisdagar är mina värsta skoldagar, då börjar vi nämligen tidigt och slutar sent. OTROLIGT JOBBIGT. Det gör ont i hela kroppen på mig för att jag blir så trött. Så det är ungefär där jag har spenderat min dag, H-E-L-A min dag. Nu sitter jag och kollar på Idol i väntan på att mitt gullefjun Fanny ska komma ner, hon har nämligen tagit körkort idag!!! Jag blir så avis och så stolt och så glad för hennes skull på samma gång! Puss på dig gullefjun! Imorgon har jag kortisdag på skolan, har labb och eget arbete på samhälle och sedan kanske det blir lite stan med min syster. Godnatt nu amigos!
2010-09-09 @ 20:59:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0