GREAT




Fick jag en smärre panikattack förut på bussen på väg hem, jag satt på fönstersätet och tjejen utanför mig somnade, stenhårt! Hon satt och slängde med huvudet i svängarna helt okontrollerat och efter ett tag, när bussen bromsade in, for hon frammåt och satt som Quasimodo ungefär tills hon vaknade 15 minuter senare, då satte hon sig upp igen och började svänga. Jag var livrädd att hon skulle råka lägga huvudet på min axel, för jag skulle inte våga säga något, eller att hon inte skulle vakna när jag skulle av och när jag skulle peta henne försiktigt på armen och säga "ursäkta" då skulle det visa sig att hon gått och dött mitt där under bussturen och jag skulle skämmas. Jag vet inte varför, men jag känner redan nu att jag skulle skämmas om jag skulle peta på en tjej som visade sig vara död.
2010-09-30 @ 19:41:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

yes we doooo!!!

2010-09-30 @ 21:22:02
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0