I'm not a robot



Migrändagar är världens värsta dagar. Har inte kunnat vara vaken på grund av min huvudvärk och när jag väl vaknat har jag legat och dregglat på kudden för att jag inte orkat göra något åt saken. Har aningen panik över allt som ska göras i skolan, efter skolan och före skolan. Massa prov och skit. Dessutom har jag riskettan imorgon 30 minuter efter att jag börjat samhälle som jag ska ha redovisning i. Panik at the disco! Men för att göra mig själv lite gladare så klarade jag i alla fall fysikprovet i fredags, hallelujah! Nu ska jag öva vidare på min redovisning och döda målarfärgslukten som äter upp min hjärna. Godnatt!
2010-09-20 @ 20:48:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0