KiiillliKilliKill



Min trötthet tar över, gudarna vad trött jag är idag. Orkar inte sitta upp, ryggen viker, så jag förlitar mig på att min ölkagge ska ta emot mig och ge mig stöd så jag inte faller ihop helt. Astrofyiken gick helt okej, skrev tills handen krampade, även fast det var ett prov utan mvg-gräns, alltså bara g och kanske vg-gräns.
Nu sitter jag vid datorn, medan min lillasyster masserar mitt hår! Gulliga du, nu ligger du allt på plussidan! Tar hand om sin syster som knappt orkar röra på sig. Tyvärr måste jag ju ge igen en vacker dag, men det behöver vi inte tänka på nu.
Ikväll ska jag äntligen vara med min man, har inte träffat honom sen i torsdags så det kliar lite i mysfingrarna och imorgon, nä då är det ingen vanlig dag, för då är det nämligen en söt kisses födelsedag, hurra hurra hurra!!
2010-09-28 @ 18:12:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

wao, tack! har aldrig blivit kallad kisse förut :')))

2010-09-28 @ 18:34:31
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0