söker efter inspiration till min rubrikrad

Bild: Loweo

Vaknade precis som på bilden ovan med solsken inlysande genom fönstret i morse. Trodde att det skulle bli en underbar dag med värme, men tydligen så var inte värmen med på mina kompromisser och ville hålla sig runt 8 grader. Har haft det ganska lugn och trevligt idag, jag älskar att jag skrattar mycket även fast jag sitter i skolan utan livsglöd kvar i kroppen. Det tackar jag mina vänner för! Utan er vore jag ensam och halvt helkörd. Nehepp, nu ska jag kämpa för att hålla mig borta från kylskåpet för idag ska vi äta TACOS TILL MIDDAG! WIHOHO! Ha't bra amigos!
2010-09-01 @ 16:48:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0