That's so Raven



Råkade snubbla in på Disney Channel idag, eller nu ljög jag, jag är alltid inne och kollar på Disney Channel, och hör och häpna! Mitt bästa program, That's so Raven, har börjat igen efter flera flera flera års paus. Jag garvar seriöst tills jag dör när jag kollar på det. Så jävla härlig serie! Nu är jag lycklig igen!

Idag har jag gått i skolan hela dagen. Tittat på spännande film och rymden och i princip tappat allt självförtroende på Engelska C. Efter skolan åkte mor, syster och jag till birsta en snabbis och provade sängar och sprang runt på IKEA någon minut. Har så förgrymmat ont i huvudet nu så jag tror jag ska ta mig till sängen och kanske sluta ögonlocken om en liten stund. Godnatt guapas!
2010-09-02 @ 21:15:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0