KÖKSLÖS ÄR HJÄRTLÖS

Victoria Törngren


Jag är kökslös och känner mig helt handikapad. Vi håller nämligen på att bygga om så allt som möter oss i köket är ett stort tomt eko. Ungefär som min mage, eftersom mikron bestämde sig för att gå sönder den också, mitt i stundens hetta utan kokplattor och ugn, när jag behövde honom som mest! Förresten så har jag totalt bara pluggat hela dagen... förutom en liten stund då jag köpte ett par skor på nelly.com, lite avslöjande på bilden om ni ville veta. Fysik kan ta mig någonstans, speciellt de kapitlen (Kapitel 5!!!!) som jag inte förstår. Blir så frustrerad. Nu ska jag därför istället kolla på Idol (bagge i mitt hjärta) också ska jag lyssna på min skrikande mage som ber efter lite varm mat, donken imorgon någon?!
PUSS AMIGOS
2010-09-14 @ 20:02:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0