my biggest fear


Jag har nog kommit på vad min absolut största rädsla är. Visst finns det mycket som jag oroar mig för och tycker är äckligt, men min absolut största rädsla, det är att åka buss eller bil över en bro. Gud vad jag känner mig trängd och får svårt att andas då jag bara ska ta mig 20 meter över harabergsbron här hemma. Sitter jag på bussen letar jag efter den där hammaren som man slår sönder fönster med, bara för att vara säker på att den finns och att jag skulle kunna slå upp rutan om jag skulle åka i vattnet och bussen skulle flyta och jag överleva. Ibland tänker jag inte på det dock, men när jag är själv eller då ingen pratar med mig, då kommer paniken, och vinterhalvåret, när det är halt på vägarna och isen ligger på vattnet, den ska vi inte ens prata om! Usch och fy och blä!
2010-09-23 @ 19:51:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0