If you're sad, stop being sad and be awesome instead



Jag är fantastiskt duktig på att prata i sömnen när jag sover bredvid min syster, har sagt både de ena och de andra när hon somnat efter mig. Här är ett vackert urval av saker:

e: vad gör du?!?!?
m: va?
e: va, nej fy, usch, den som körde hade glasögon på sig
m: va?
e: ja, men de kändes som den kom och körde med glasögon på sig

e: vad gör du här? :s
m: sover?
e: nej
m: jo
e: har du legat här hela tiden
m: nej, får jag sova här?
e: nej, jo, o jag å, ja skämta, hej!
m: hahah!
e: ha, läggav!

e: snören
m: va?
e: snören!
m: vadå snöare?
e: MEN SNÖREN, bakom dig, vänd dig om och kolla!
m: aha?
e: är de inge snören bakom dig?
m: nej?
e: nähä, då måste jag ha drömt

e: HAN VILL INTE!
m: vadå han vill inte?
e: ja, du ser ju hur han ryggar tillbaka, du kanske har dålig andedräkt eller nått

Dessutom har jag en gång legat ner och sagt "ååh, men åååh" sedan suttit mig upp, dragit ut trosorna från kroppen låångt och sedan släppt dom rakt på magen och därefter lyckligt lagt mig ner och somnat om.

Ganska speciell tjej alltså! Men jag är ingenting jämfört med min vän linnea, där har vi en tjej som verkligen vet hur man gör allt möjligt i sömnen. Henne skulle man spela in!

Nu ska jag fortsätta spendera denna kväll med rapporter av alla dess slag, men de är lika bra då jag ändå ska upp tidigt och jobba imorgon! Trevlig fredag mitt fina folk!

2011-04-15 @ 20:33:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

HAHA JAG DÖR!! Jag vill vara med när du säger saker någon gång :DDD

2011-04-16 @ 18:19:20
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0