Stockelockelockholm

 

På lördag åker jag förhudligen till la svenska huvfudstada med Cecilia. Det ska bli skönt att komma till en stad där rådjur inte hör till de normala att möta på gatorna. I will shop 'til I drop, for real!

Idag har jag i övrigt varit en lat kvinna med undantag för en ministund på förmiddagen, då gick jag nämligen en minipromenad. Efter detta så har jag även: solat, rakat regnskogarna på benen, smörjt in kalhygget på benen med melonbodylotion från Body Shop, ätit grillat, ätit glass, målat naglar, planerat resa... så nej, det har icke varit en speciellt produktiv dag.

Detta är mange schmidt som talar ut, slut!
2011-04-21 @ 20:53:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0