Superman

Så här sexig var jag i höstas när jag skulle iväg på maskeradkalas hos Roxana och idag smäller det igen. Fast denna gång gäller det en studentfest, 50-dagars närmare bestämt! Temat är nostalgi och jag med 4 av mina bästa klasskamrater har bestämt oss för att klä ut oss till ett mycket populärt tjejband back in the days med hits som wannabe och if you wanna be my lover. Ringer det några klockor?

Först ska vi mötas hemma hos Emma och fixa oss och äta middag, sedan tar vi ettan in till staden där vi möter alla kändisar vi känner. Tror denna kväll har alla möjlighter i världen till att bli en riktigt bra kväll!
2011-04-29 @ 12:20:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0