7 timmar promenad - non stop



Idag har vi gått på stan 7 timmar non stop. MINA BEN!! Ändå skulle jag lätt gått i 7 timmar till om butikerna varit öppna. Inget gnäll här inte!

Mitt bästa på hela dagen var i alla fall när en tjej kom fram till mig inne på Weekday och frågade om jag jobbade där. Det var min mest nöjda stund på hela resan. Annars har det varit dåligt på shoppingfronten. Jag har mest bara gått och kollat och sedan inte köpt... Har just nu en stickad tröja från h&m, en stickad tröja från Weekday, ett linne från American Apparel och ett par världens vackraste skor (ser ut som acne pistols utan klack = sviiindyra) i min hjärna som jag känner att jag skulle köpt...

Tänker förhudligen inte åka hem från huvudstaden utan det heller. Så imorgon tänker jag tvinga med mig någon till stan och köpa det. Även fast alla vill åka till skärgården och bada.

Ikväll blir det chillin. Ska även försöka lära päronen (och mig själv) att att köra lite suffledance. Kan bli spännande!

Puss!
2011-07-21 @ 21:27:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0