a freak like me



Måste bara få säga att:

1. Sundsvall är en stad full med otrevliga människor. Kontrasten mellan Sundsvall och andra städer är så enorm att jag blir galen. Tacka vetja för att jag kommer flytta härifrån snart, kommer inte sakna staden ett ögonblick.

2. Jag drömde världens psykodröm. Vi blev inlåsta på ett "hotell" som egentligen var ett psykhem (in style of Shutter Island) där människor blev behandlade riktigt dåligt. Flydde, blev jagade och mördade de som jagade oss med en osthyvel... alltså va?!

3. Jag tänkte bege mig ut på havet och sola på en öde ö med Cilly och Tilly idag. Lugna ner mina nerver, tänka på endast trevliga saker. MYYYS.

4. Blev ingen båt, ingen sol och inget hav. Kaptenen med båten kunde inte så vi avbokade.


Adjö!
2011-07-10 @ 12:14:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0