Fest-i-val dag 4



Torsdag... flumdag. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. 30 graders värme, trötthet och solsting är ju inte precis de faktorer du är ute efter för att överleva kvällen utan att något sjukt händer.

Solstolar vek ihop sig utan anledning, kroppar var sönderbrända, hår var skitäckliga och toviga, jag fick den bästa näs- och ögonrengöring jag någonsin fått när Matilda spillde en drink över mig medan jag låg i en obekväm position i en brasse som fällt ihop sig, illamående kom efter en langos och ledde till sovande under Ziggy Marley men hoppande och skrikande under 30 seconds to mars (för alla utom mig som fortfarande mådde piss och cecilia som vänligt satt med mig).

Avslutade i alla fall kvällen med att galet dansa till M.I.A och gå det längsta partytåg jag någonsin sett ever, lovar att det var över 150 pers med i ledet, under The Ark (som för övrigt var så grym att publiken grinade)
2011-07-07 @ 18:34:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0