They call it gatufest



What a great day! Började den fint med en trevlig sovmorgon och god frukost. Därefter blev det en tripp till sjukan och en påhälsning hos farbror tandläkardoktor. Dock var inte farbror tandläkardoktor helt nöjd med the outcome så jag fick en ny tid imorgon 8.15, jättetack... verkligen! Sedan for jag vidare ut till tranviken (!?) av alla ställen på hela jorden och träffade Matilda med amigos för lite bad och sol. Jättetrevliga amigos, diggade dom starkt!

Runt femtonhundra blev det hemgång efter en runda MAX <3. Hemma hann jag bara klä på mig, raggarduscha och fixa håret innan det var dags att återigen dra mot staden, Gatufesten nalkas ju som sagt i Sundsvallet. Träffade gosisar och satt i öltält mestadelen av kvällen. Många skratt och fulisar, precis som det ska vara!

Nu är jag hemma, ihjälfrusen, efter en mördartur på en crossmoppe från kvissle, utan hjälm, i endast shorts. Tänkte slå igen ögonen och sova. Kanske är dags med tanke på morgondagens tidiga uppstigning. GODNATT!
2011-07-07 @ 00:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

Även fast vinkeln är lite knasig så blev dina tänder apfina nu efter tandställningen!

2011-07-07 @ 23:18:39
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0