emotionell



Har en pirrande, stressande och förväntansfull känsla i min kropp idag. Dagen D skulle man väl kunna säga. Imorgon sticker jag från Sundsvallet till Borlänge för en vecka i lera, smuts och kärlekens tecken. Kollade upp vädret igår också och kan väl inte säga att det ser allt för dåligt ut. Dock ändras det ju heela tiden så det kanske spöregnar hela veckan också, men vad gör det?!


Idag ska jag packa det sista i en trunk (tro mig, packningen är typ omöjlig att få till) och sedan åka in till staden för att köpa de sista nödvändigheterna. Kvällen kommer jag spendera med mitt p&l-crew som ska ha sleepover hos Tillan. Allt för att underlätta morgondagen!

Så hejdå mina kärleksbarn, vi syns om en vecka! För tillgång till internet, elektricitet, rinnande vatten och andra saker som dagligen används i hemmet är lyx nere på festivalen. Puss!
2011-06-26 @ 11:24:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0