Levis 501



Jag är the best festivalshopper ever! Har under dagen lyckats fånga (till ett trevligt pris): två levis 501 shorts (ett par blå som sitter som gudarna skapat dom och ett par svarta som sitter jagkaninteandasochminalårsprängssnällasläpputmig-tight, ett stycke festivalhatt, två par örhängen (ett par silverkors och ett par pistoler) och ett par leoskor på rea som kan slitas som aldrig förr nere i leran.


Dessutom har vi lyckats fixa hygienartiklar, alltså schampo, balsam, deo, handsprit osv. som ska med. Också ligger ett par låga vita converse och väntar på att bli uthämtade av moi plus att mor ger mig pengar för att köpa en svart långklänning imorgon! Great shoppingday! Det känns att p&l börjar närma sig nu, boooooyah!

p.s. NEJ, jag gör ej gratis personalshopperrundor d.s
p.s2 Om någon har gamla levis 501:or liggandes i storlek 29 eller större, vänligen släng ej, ge till mig! d.s2
2011-06-21 @ 21:54:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0