Idag har jag...



...åkt bil in till birsta med en lillasyster och köpt tröjor och lite blommiga skor, varit trött och låtit som en rökargubbe med slem i halsen när jag andats, ätit kycklingfilé på sundsvalls enda stekhus när jag firat en gammelmormor som fyllt 80 år, skjutsat mina nästankusiner på innebandycup, gjort mig en milkshake, tagit bort plåstret på min nyopererade tå (THAT'S RIGHT!!), äcklats av vad som fanns under plåstret, målat mina naglar, råkat, under en lekstund, kasta en napp rakt i min katts huvud som nu gör allt för att undvika mig och känt mig som en livrädd gumma sittandes på passagerarsidan i bilen medan den yngsta i familjen fick prova på hur det kändes att köra bil (lugna stjärtnerverna, hon fick köra på ettans växel på en öde väg, inga liv riskerades.)

Nu ska jag fortsätta min otroligt händelserika dag med att sitta här, ensam, övergiven, filosoferandes, gubbslemmandes och uttråkad. Godnatt mina kära!
2011-03-26 @ 23:04:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

äntligen kan jag läsa något nytt när jag besöker din blogg :'D

2011-03-28 @ 21:10:47
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0