ja' ä inte bitter



Hola Guapas!

Jag förstår egentligen inte varför jag inte skriver här oftare när jag tycker det är så otroligt underhållande att titta tillbaka i arkivet och se vad jag hittat på. Tänkte därför delge er i lite spännande skvaller kring mitt liv de senaste månaderna. Men för att det här inte ska bli ett milslångt inlägg tänkte jag göra det i punktform, med start nu:

1. Höst- och vinterdepressionen som jag tydligen hade i de förra inläggen är borta.
2. Jag har infekterat nageltrång = blod, var och synligt kött. namnam!
3. Jag har beställt 2 studentklänningar (valmöjligheter mina vänner)
4. Jag har funnit en billig balklänning och väntar nu på att mamma eller pappa ska finansiera den.
5. Jag har (tack så in i brasan jobbet!!) åkt på en hyffsad restskatt...
6. Restskatten leder till att jag inte har råd med mycket alls (gatuhörn nästa!)
7. Jag har varit på sjukan och till tandläkarn allt för många gånger (3 gånger bara den här veckan)
8. Jag har kommit i underfund med att jag är född på totalt fel plats (därav höst- och vinterdeppen)
9. Jag har börjat fundera på vad jag ska söka till för högskola (men slutat fundera när jag sett något betydligt mycket mer intressant någon annanstans... jag har alltså inte funderat speciellt mycket)
10.  Jag har pluggat, jobbat, umgåtts med vänner, lidit av sinnesförvirring (eller?), varit ungdom och fått löning.

Så man skulle väl kunna säga att jag, trots nageltrång, sinnesförvirring och femtioelva tandläkarbesök på två månader har blivit en lyckligare varelse. Kanske mest tack vare mindre plugg och ljusare dagar, men det är ju bara hypoteser med tanke på att jag måste fortsätta plugga nu och sluta skriva här. Men jag, ja' ä inte bitter.



2011-03-21 @ 15:32:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0