Party in my pants

Mina nya partypanties - sommarfeeling


BRA DAG!

+ Inge plugg
+ Studiebidrag
+ MVG i Engelska C, mitt finaste betyg ever!
+ Datorerna från skolan blir efter många om och men våra utan att vi måste betala
+ Får se en vacker kortfilm vi spelat in om våra lärare, skitful, men älskvärd!
+ Köper godistrosor för att dom var fina
+ Äter thai till middag

- Huvudvärk like crazy, men det spelar ingen roll eftersom resten av dagen har varit amazing!
2011-05-31 @ 18:03:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxana

Sa ju att du skulle få mvg:D:D!!!! haru prata med emma i samhälle och religion och med lindis i biotek:O?!



Fan va nice att vi fick datorerna med:D och fina trosor:D! och lärarmiddag imorgon wohoooo!!

2011-05-31 @ 20:46:03
Postat av: emelie

roxana, sällan du är världens mest peppade person :'D men jag håller med om allt!! :D:D:d

2011-05-31 @ 22:41:59
URL: http://aee.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, jag vill se filmen med lärarna :D

2011-05-31 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0